Prizorg heeft dit kwaliteitskader op de agenda staan, het team van verzorgenden en verpleegkundigen neemt hier een actieve rol bij in. Het wordt gezien als een middel om continue te werken aan verbetering van zorg, wat centraal staat. In 2019 is gestart met de zogenaamde PREM meting (Patient Reported Experience Measures), waarbij de mening van de cliënten over de kwaliteit van de geleverde zorg wordt onderzocht. Cliënten van Prizorg waarden de geleverde zorg in 2019 gemiddeld met een 7.48. Een mooi cijfer, maar het kan altijd beter, ons streven voor 2020 is dan ook naar een hoger cijfer.
Het kwaliteitsmanagementsysteem van Prizorg voldoet aan de eisen volgens de NEN-EN-ISO 9001:2015. Evaluatie van het kwaliteitsmanagementsysteem heeft plaatsgevonden volgens het certificatiereglement van TÜV Nederland voor het toepassingsbeleid: het bieden van wijkverpleging en thuiszorg.
Prizorg b.v.
IJburglaan 632 H
1087 CE Amsterdam
Tel: 020-334 22 14
E-mail: info@prizorg.nl
BTW nr: NL8540.51.089.B01
Iban nr: NL63 ABNA 0861 5789 37
Kvk nr: 60766611
© Copyright Prizorg